fredag 23 mars 2012

Härlig helg

Ytterliggare ett springpass denna fredagen, jobb imorgon också sen är man ledig söndag. Fast känner ändå för att komma in och jobba ändå, vafan liksom. Ska se om någon frågar mig :)
Imorgon blir det som sagt jobb, 11-18 och efter det ska jag passa Esben till elva. En helt okej dag, så om någon känner för det får de gärna hålla mig sällskap på sms! 

Under springpasset idag körde jag inom elgiganten och köpte mig en babyliss icurl. Rätt bra att ha en platttång och en locktång i ett, inte för att jag någonsin lockar håret men ändå, dags att börja kanske? Testade innan, men nejfan, de funkade ju verkligen inte. Men hade tänkt testa det igen, mirakel kan väl ske.. HA HA. Ska nog kolla någon video på youtube först så jag får se hur man gör, blir nog bäst.
Sen på söndag ska jag skypa med mi nueva familia vid fyra sen efter ska man träffa Linnea och planera vår lilla stockholmsresa. Så de innebär väl att man inte kan jobba ju.. Äh, det är ju något bra jag gör ist så de får gå för den här gången höhö. Trevlig helg, längtar tills imorgon faktiskt. Träffa lilla Esben igen, funderar bara på vad jag ska äta. Köpa lite godis och ha med mig kanske, eller nja, kanske inte. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar