söndag 11 mars 2012

A-A-A-Amazing

Super glad, fan en perfekt dag detta! Va tvungen att gå in här och skriva av mig innan jag läser alla andras bloggar, fifan. Dagen började med att jag fick samtal av Linnea, som väckte mig halv två.. Skulle gått upp halv tolv egentligen men neeej, Johanna vaknar inte av sitt alarm verkar det som. Whatever, middag med släkten hos farmor som fyller år på måndag. Kan bara gå på ett sätt -> FEL. Min kära farbror tog sönder mina byxor som jag endast använt två gånger.. TACK!
Sen vidare till Linnea för en titt på melodifestivalen med Sara och Josse. Mysigtmysigt och självklart vann Loreen, inte rätt annars ju. Sen en tur med singstar tills jag kollar på klockan och inser att klockan är tjugo i tolv!? Tar mina saker, säger hej då till my friends och kör fort som fan hem. Kommer hem lagom efter tolv och loggar in på skypen DIRR..

Pratade lite med familjen, och ja, nu vill ni veta vad som hände va? Men ni har säkert redan gissat rätt också, de frågade om jag ville bli deras nästa au pair. And guess what? Jag tackade ja! :D
Såååå i mitten av Juni lämnar jag Malmö för New York, fy fan vad jag längtar. Något besök i Stockholm först bara, sen blir ni av med mig. Fast ja, inte på bloggen förstås..
Åh, NEW YORK - here I come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar