tisdag 27 mars 2012

Nothing goes my way

Jag pällar inte, haha. Fick mail från min handläggare på arbetsförmedlingen innan, ja jobbet går självklart före. Men de dagar jag inte arbetar måste jag infinna mig på dessa mötena som lernia håller. Så nu måste jag ringa upp kundtjänst och förklara min frånvaro de senaste dagarna, yey.
Även det med "skicka direkt" måste jag fixa, de har dragit pengarna från mitt konto men när jag går tillbaka på hemsidan så har jag inte gjort mitt köp än.. Så ska ringa posten och kolla hur jag ska göra, läste även att kuvertet endast håller i 60dagar. Inte direkt smart att skicka iväg det än då va?

Äh, ska ringa upp båda imorgon. Se vad som händer, lär nog ändå gå ur arbetsförmedlingen snart ändå. Ska väl även maila lernia om att jag jobbat, därför jag inte dykt upp. Som jag sa innan, jag pallar inte..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar