söndag 11 mars 2012

Rooooodney!

Shooshoo, jobbat idag 14-20:00. De ringde mig klockan tio imorse men valde att inte svara, vafan lite ledighet ska jag väl ha? Annars har de blivit lite bigbrother.. RODNEY är tillbaka. Dock tror jag det är något lurt med det, men om inte, så ska han fan vinna detta! Sen lite jersey shore, snart är denna säsongen slut :(

Fick även ett mail från min värd-mamma (kommer kalla henne de tills jag får reda på om hon godkänner att jag nämner dem via namn), där hon berättade lite av deras vardag och att hon gillade laga mat, springa på morgonen m.m. Så får kanske lite inspiration av henne när man väl kommer dit, joina henne på morgonen kanske? ;D  Längtar till jag ska resa, men på ett sätt inte. Visst jag ska på ett skitstort äventyr men samtidigt måste jag säga hejdå till min familj + mina vänner vilket jag vet kommer bli supersvårt. Men får inte tänka så, ska bli skit kul :D
Kommer även inte riktigt gå ut med det någonstans, mer än här + till några kompisar då jag inte fått samtal från cultural care än vilket jag behöver för att det ska bli officiellt :) Men de lär nog komma imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar