tisdag 6 mars 2012

Positivt/negativt

Halluu i rutan, trevlig dag det varit idag. Jobbat springpass, rätt härligt. Fick även reda på hur många timmar jag skrapade ihop förra månaden, 159!! Kan ni förstå det, kämpade my ass off för att slå mitt rekord på 104h och jag går om med hästlängder. Snacka om att jag inte kommer få ihop så många timmar fler gånger, oooh, vill veta hur mkt pengar jag kommer få ut nu, spännande.

När jag slutat jobb idag så fick jag även en ny matchning från cc, förstod inte riktigt eftersom familjen sa att de skulle höra av sig när de bestämt sig. Så mailade familjen och frågade om de släppt mig, men det hade blivit fel och mamman fixade så att vi nu är matchade med varandra igen. Och på lördag kommer jag få reda på om de vill ha mig som deras aupair eller om de väljer att gå vidare med någon annan.
Just de ja, angående igår. Låg rätt länge och tänkte på det under natten hur jag ville ha det, men sa tillslut till mig själv att om familjen vill ha mig så kommer jag tacka ja till dem med. Mer positivt med dem än negativt, varför ska jag då sabba en sådan chans? :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar