måndag 19 mars 2012

Aouch!

Sitter här och bölar.. Ja, men inte bölar så som vanligt. Mitt ena öga rinner, föck! Började när jag va i London, så började det svida som fan i ögonen och jag kunde knappt hålla dem öppna. Helt plötsligt började mina ögon rinna som fan och tre sekunder efter försvann allt mitt smink. Ja, sminket va de minsta problem då ju. Kändes som jag aldrig skulle kunna se igen.. Efter det har detta problemet dykt upp i tid som otid, mest otid dock. Svider som fan, jag blundar, sen kommer tårarna. Vet fan inte vad som är problemet heller, speciellt inte när de kan börja svida då jag är utan smink också :/

Anyway, moving on. Ringde aldrig cultural care idag, tänkte inte på det när jag kom hem. Men fått ett annat inte så trevligt mail.. Jag är ju fortfarande medlem på arbetsförmedlingen, så måste på sån aktivitetsgrej de närmsta månaderna. Men jobbade ju idag så kunde inte närvara på det första mötet, så hon som håller i det mailade mig och sa att jag skulle skriva in mig imorgon.. 8:45?! Vem fan är vaken då, gaaah. Och jag som ska jobba imorgon. Äh, får palla mig upp då och ta mig dit. Jobbet efteråt, sen får man sova när man kommer hem.
Nepp, ska man orka det får man väl somna snart så pallrar mig bort till sängen. Känns som bästa idèen just nu, GODNATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar