torsdag 22 mars 2012

Realization

Insåg igår kväll innan jag la mig för att sova, att om en månad kommer jag säga upp mig.. Alltså jag har bara två månader kvar på mitt jobb, super ledsen är jag. Liksom det är där jag spenderat nästan all min tid i februari, 160h är ju ändå sjukt mycket på ett sådant jobb.
Har funderat lite på NÄR jag ska säga att min sista dag ska vara, antingen blir det att jag arbetar all min tid jag har kvar i Sverige eller så kommer den 10de bli min sista dag. Då får jag en vecka ledig innan jag åker så jag kan träffa kompisar och packa m.m utan att behöva ta paus för att jag ska jobba. Men jobbar jag till den 15ist får jag ju mer pengar på kontot sen när jag väl är i USA.. Hmm, tål att tänkas på.

Det jag ville ha sagt med detta inlägget var egentligen inte hur mycket jag kommer tjäna, utan hur mycket jag kommer sakna alla arbetskamrater. Hade kunnat namnge dem, men vill inte missa någon. Inte för jag tror dem läser detta, men ändå, fyfan vad jag kommer må dåligt när min sista dag på Burger King kommer. Usch vill helst inte ens tänka på det, men ändå lämnar det inte mina tankar..

All kärlek till detta stället





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar