fredag 13 augusti 2010

Driving license, i'm coming to get ya.

Fredag den 13de, hmm, något hemskt som hänt? Något som ni verkligen inte velat?
Inte mig iaf, min dag har varit rätt normal if I say so. Möte hos min jobbcoach idag, hon gav mig bra feedback till mitt cv så ska göra lite ändringar sen antar jag. Sen tog jag bussen hem för att sen övningsköra till skroten och slänga halva av mina syrrors rum x) helt tomt där inne nu ju.
Sen fick jag köra vart jag ville, och de blev en tur ut till Bara sen in till malmö igen. Körde också inom coop på jägersro där man stötte på Olssonlilla som jobbade. Stackarn' själv är man ju ledig.
När jag kom hem spelade jag yatzi med familjen och nu sitter jag här och gör ingenting. Ska kanske spela the sims sen, i väntan på att Helenis ska komma hit. Vi får se när de blir ;) mohahah. Nej men ingen stress!
Sjääälv då, vad ska ni göra denna trevliga fredag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar