tisdag 10 augusti 2010

I keep dancing on my own..

I början av sommarlovet kändes det som att man inte hade någonting alls att göra, inte ett piss. Man bara låg där i soffan eller sängen och gjorde absolut ingenting. Men nu, nu känns det som man inte ens har tid att sitta ner 5 sekunder innan man måste upp och springa igen. Och man har lovat så mycket som man måste hålla, så mycket man måste fixa in. Måste träffa Helena innan fredag, och helst när jag är pigg på det för annars kommer vi bli stora ovänner. Är jag trött kommer jag inte överens med någon. Sen ska jag träffa Ferial i veckan, har jag med lovat och jag ska se till att det händer (så ferri som du läser detta så vet du att jag har dig i tankarna :D).
Sen frågade en kompis mig igår om jag ville träffas, men eftersom jag jobbade idag så ska vi förmodligen ska det till helgen istället. Men vi får se hur det blir..

Ledig på fredag :D därför måste vi jobba som fan dessa dagarna innan -.-
Var i Helsingborg idag och städade, klarar inte av Anettes kompis. Hon går mig på nerverna, men jag står väl ut. Vill egentligen gå och lägga mig nu eftersom jag ska se "sdytycd" ikväll, men vet ej om sömn är direkt bra just nu. Har somnade halvt i kirseberg i väntan på Anette och sedan halvsov jag i bilen på väg hem från hbg.  Men datan ska stängas ner iaf och jag ska lägga mig i sängen, dock med tv på och jag är inte direkt känd för att somna med ljus eller ljus på x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar