söndag 15 augusti 2010

Ett långt inlägg is coming up!

Well, här är jag igen x) tänkte berätta vad jag gjort sedan förra inlägget.
Hoppas nu inte ni tror att jag varit ute på roadtrip sedan förrigår ;O för det är ju verkligen inte sant. Hahah, Olsson och Helena kom ju och hämta mig strax efter förra inlägget, sen körde vi och hämtade Isabel. Vi sa att 1: vi skulle ta oss till en annan stad och 2: vi skulle in på mcdonalds där (eller nått liknande var det iaf). Så vi bestämde oss för att åka till Helsingborg, men på någon vänster hamnade vi i höörs komun. Så vi vände bilen och körde in till Lund istället, men Mcdonalds där var stängd så vi drog tillbaka in till Malmö igen. Hamnade på midhem, rätt chilligt och sen var man hemma lagom till 3 igen.

Igår så blev det fotboll, MFF - Gefle. Emma kom in halv 2 och väckte mig, frågade om jag skulle följa med på matchen och pappa skulle hämta biljetterna halv 3. Så jag sprang upp och slängde på mig smink och kläder, sen ringde jag Helena som fick en halvtimme på sig att fixa sig och sen möta oss på stadion. Det blev mat och dricka sen match. En rätt spännande match med många chanser från Malmös sida. Men vädret var desto sämre. Det spöade som fan och matchen avbröts efter 45min spelade och 1mål från Agon Mehmeti, då domaren hade gått ut på planen och kastat en boll 20m upp i luften och bollen studsade inte ens 1dm när den nådde gräset igen. Hahaha, komiskt. Man kunde kört vattenpolo istället för fotboll ju?
Så följde med Helenis hem istället, spelade wii och åt där (igen). Man var ju hungrig, haha. Sen kom Olsson så blev det lite kortspel sedan åkte vi hem till henne och kollade en film de gjort i 8:an. Var hemma lagom till 4 men somnade gjorde jag inte förrän långt efter x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar