torsdag 26 augusti 2010

Förkylningstider?!

Jag ääääär så jävla förkyld, jag hostar och nyser om vartannat. Jag sover knappt om nätterna, och när jag vaknar på morgonen så är mitt huvud super tungt och mina ögon vill knappt öppna sig. Men vad kan jag göra? Just nu är allt jag vill bara gå och lägga mig, men av erfarenheter så vet jag inte om det är särskilt bra. Kanske borde hålla mig uppe så länge jag kan?

Farmor är bara bäst, bääääst! Hon får mig så jävla glad, och jag tänker verkligen inte när jag är tillsammans med henne. Annars brukar jag tänka på hur jag ser ut, på andra saker och personer men när jag är med henne är allting bortblåst. Kanske borde umgås med henne lite oftare x)
Missade bussen imorse, den kom 2min för tidigt så jag kan en halvtimme försent till Lindeborg och farmor hade kommit en halvtimme förtidigt. Men vi blev klara till tolv iaf, sen stack vi vidare till Ikea men duktiga farmor hann ta isönder lampan hon köpte precis efter hon betalat den. Duuuktigt! Sen blev det korv och glass, sen hann vi springa inom plantagen också för hon behövde lökar till sin rabatt.
Nu är jag hemma och jag vettifan vad jag ska göra, helt lost och mitt huvud värker. Hostmedicin kanske skulle funka nu? I will try, så vi höres senare eller imorgon. Jag vet inte än :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar