onsdag 4 augusti 2010

You gotta take the good with the bad and smile with the sad

Som ni kanske märkte eller märker nu så kom det inget inlägg igår. Men har goda själ till det också :)
Först jobbade jag, UTAN Liya den svikaren. Men jag fixade självklart och var extra duktig med, haha, som om man kan vara bättre än vad jag redan varit? (A)
Sen efter jobbet hade jag bestämt mig för att för en gångskull inte gå och lägga mig när jag kom hem så jag åkte till Sandra och tillbringade kvällen där. Bara för jag skulle komma så fixade de annat är spaghetti och köttfärssås (som råkat lagas varje gång tidigare då jag varit där). Stannade till 22 någongång sen tog jag bussen hem och gick och lade mig direkt.

Idag blev det arbete igen, först almgården som alltid ser ut som skit, samtidigt tog Liya drivan ensam. Höhö. Sen blev det lunch och sedan en tur till Helsingborg där vi hade en flyttstädning. Och väl inne i helsingborgsstad så tror jag fan att jag såg min drömkille. Okej nej, fabregas är ju min drömkille men den här killen var fan inte långt ifrån. SJUKT SNYGG! Johanna gillar.
Men städade lägenheten och efter 3h var vi på väg till Malmö igen.
Nu vettifan vad jag ska göra, kanske starta the sims i väntan på maten. Jag vet inte riktigt, men de blir väl förmodligen så. Vad ska ni göra? :)

..a dream that I wan't come true..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar