torsdag 19 augusti 2010

I can't deny, you blow my mind

Waaazzzäp? Jag sitter är och klagar på en kille som har united tröja på sig, det är illa. Usch, den borde först klippas sönder, sen slängas och sedan brännas på bål :D  så har den hamnat rätt, wahahah.
Annars idag har det varit jobb, försov mig (ovanligt?!?). Men blev klar på tjugo minuter så ingen skada skedd tack och lov. Almgården, Lindeborg och Drivan, sen slutade man för dagen. Var hemma lagom till ett, så spelade någon slags yatzi men pappa, Emma och Sara. Sen gick jag och la mig, BARA för att jag inte hade någonting annat att göra och INTE för att jag var trött. Så Helenis förstår :)  haha.
Vaknade av att Sara ringde till min mobil samtidigt som hon ringde på ytterdörren, naw ingen öppnade :(  så fick ju göra de självklart, så elak är jag inte.
Sen kom pappa och Emma hem och då blev det middag, bilen hade visst stannat 200m från jet-macken så pappa fick ringa efter en borgseringsbil så de gick till oxie och sedan hem igen x)  bara för bensinen tog slut.
Komiskt.. :D

Nu funderar jag på att städa garderoberna, men samtidigt vet jag inte om jag orkar. Hahah, och ännu en positiv nyhet är att jag är ledig imorgon.. Me like. Men garderoberna väntar antar jag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar