söndag 1 augusti 2010

i'm not a girl, not yet a woman.

Sitter och kollar ut, står folk på gården som ska grilla eller rättaresagt håller på att grilla. Han utan tröja och iklädd endast shorts och sedan hon som är full påklädd. Det regnade för fan precis, kan det verkligen ha blivit varmt så snabbt? Nja, tveksamt. Man kan ju undra om de inte har någon spis hemma, de står där med massa kastruller. Brukar man inte använda sin kastruller inomhus? Fast de kanske vill testa hur det var att leva förr i tiden, man vet aldrig. Nu kommer en kvinna och en man till, och det slog man nyss. Jag vet inte var de bor, jag vet att de bor på gården (eller något av paren iaf) men vilken trappa eller så har jag ingen aning om. Och jag brukar hålla koll på sådant, nörden som jag är..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar