tisdag 10 augusti 2010

Sleep or not to sleep? that's the question

Vaaaad tror du? Vad tror jag? :(
Sa att datan skulle stängas ner och att jag skulle hamna i sängen. Men icke sa nicke, jag är kvar framför skärmen och vägrar flytta mig. Kanske för att jag precis satte mig här igen. Var precis och åt, som ni inte visste. Men nu vet ni :)

Vill lägga mig i den underbart sköna sängen bakom mig och bara drömma mig iväg någonstans. Och eftersom jag har ätit så gör de ingenting om jag somnar, för då kan jag fortsätta sova resten av kvällen + natten utan störningar. Jo, mamma eller pappa kanske väcker mig och frågar om jag ska sova helt. Men annars ingenting.
Låter awsome. Ska testa och se hur det går, går det inte så går det inte. Men om den funkar så önskar jag er alla en fortsatt trevlig kväll (lät helt vuxen precis, i mitt huvud iaf :D).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar