måndag 2 augusti 2010

Vad gör du? Vad gör jaaag? :|

Vi hade precis städat en etta på dalaplan och är nästan färdiga, bara golvet kvar. Så jag och Liya skulle hjälpas ut med sakerna som inte längre behövdes till bilen, och vi hade precis kommit utanför porten. Så kommer det en kille från trappan, lite äldre än oss kanske, och Liya trycker in sig i ett hörn och säger "vad gör du? vad gör jaaag?!". Helt panikslagen. Hahahah, man kan inget annat än att älska det.
Man borde kanske göra en film med henne, spela in lite varje gång man träffar henne. Filmtiteln skulle isf då vara ; Liya, det händer lite varje dag!

Fick ta almgården själv idag, tog ca. 2h så ingen fara där. Sen när jag var på den sista trappan så ringer Anette och berättar att hon precis blivit påkörd och hon måste åka till polisen. Så jah, hon åkte, jag avslutade mitt jobb och väntade sedan på henne. Då hade idioten kört på henne bakifrån och sedan stuckit, vem fan gör något sådant? :S
Sen blev det lunch på espresso house med Liya medan Anette städade ett kontor. Sen åkte vi vidare till lägenheten och sedan blev det en tur inom segevång. Ytterligare 8h idag, och hoppas på mindre imorgon. Får reda på schemat ikväll :)
Nej, nu ska jag sitta och vänta in samtalet och kanske spela the sims. Vi får se, ni får iaf reda på det sen. KANSKE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar