måndag 16 augusti 2010

Ensam, so not fun anymore.

Jag är trött på att vara ensam. Jah, ni förstår hur jag menar.
Jag är trött på att alltid sova ensam, trött på att alltid vara singel. Andra kanske älskar det, men detta har jag gjort i hela mitt liv och det är inte kul längre :( Jag har börjat hata det.
Och mina kompisar skaffar förhållande, just det jag vill ja. De säger till mig att lugna mig, att de kommer när de kommer. Men jag orkar fan inte vänta mer, känner mig helt .. ja, jag vet inte ens hur jag känner mig. Känns som ingen vill ha mig, för de killar man träffar är antingen väldigt sega och man förstår inte vad de vill eller så är de bara ute efter ett kk eller liknande. Jag orkar inte sådant längre, jag vill träffa någon seriös. Men som några av mina kompisar har sagt, vi har knappt några killvänner och det är ju oftast via den vägen man brukar träffa folk. Men jah, vad kan man göra.
Leva singel och ensam resten av livet? :/  något jag inte ser fram emot iaf..


1 kommentar: