tisdag 24 augusti 2010

Genomblöt!

MFF ligger etta i tabellen, etta i tabeeeeeeellen!
Fy fan, man såg inte mycket och regnet bara öste ner som om det inte regnat på ett år eller två. Men Agon Mehmeti stod för Malmös två underbara mål och klacken stod för hejandet (som vanligt). Men vinst blev det vilket innebär att Malmö ligger i serieledning före Helsingborg som spelar imorgon, mot Trelleborg.
Hope they looose!
Men vad det regnade, jag var dyngsur från fötter till huvud och kall var jag. Men jag ångrar det inte, det enda jag ångrar var att jag tog mina, icke så längre, vita skor på mig dit. Kunde valt några andra, men det är ett kast jag får stå. That's how it is. Kom hem halv tolv igår och bytade om till tjockstrumpor och t-shirt sen blev det sängen för min del, och såååå najs att få sova med strumpor igen. För en gångs skull fick jag vakna upp lagom varm istället för iskall om fötterna x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar