onsdag 11 augusti 2010

Free as a bird.. NOT.

Hola chicos. Sitter här och väntar på mis amigos, miss litar-inte-på-det Johanna-säger och miss slowass. Miss slowass och jag ska skriva på lite papper eftersom vi ska träffa jobbcoachen på fredag så vi håller redan på att halka efter. Sen hade miss litar-inte-på-det-Johanna-säger tråkigt så jag bjöd med henne. Får se om det kan bjudas på något kul idag.
Och till er som inte kan gissa vem dessa personer är så är slowass Helena och litar-inte-på-det-Johanna-säger är Olsson x)

Jobbat hela fucking dagen, eftersom jag ska på möte på fredag så kan ju inte jag jobba så vi har försökt få undan allting idag. Och fan ta mig, vi lyckades. Så imorgon är det bara Lindeborg 10 trappor och almgården 2 trappor sen är man klar för imorgon med, wiie. Två tidiga dagar i rad är ingenting man säger nej till direkt, snarare JA i massor :D Sen fredag "ledig" om man kan kalla det då, måste ändå gå upp runt 9 oavsett :(
Menmen, screw it. Väntar på tjejerna som jag sa innan och de ska väl anlända snart.. till mitt ultrastökiga rum men de dör nog inte av de ;) wahahaha.
Sen ska jag träffa Ferial nu, på tiden om man säger så. Men imorgon ska de bli av, oavsett om jag bara ska sitta och stirra på henne i 5h. Sounds nice, nej men förmodligen så hittas det på någonting.

Nej, nu orkar jag inte sitta och babbla en massa skit med er mer. Kanske hör av mig senare igen, när tha girlz åkt hem :(  kaaaanske, kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar