måndag 23 augusti 2010

Hoppa om ni älskar malmö ff!

Jobb idag, 9 - 11 :)  naaaaajsigt. Farmor hjälpte till och ska göra de imorgon och på torsdag med. På onsdag jobbar jag ensam eftersom de bara gäller 3 trappor, och på fredag är jag ledig. Bara för att vi inte behöver ta almgården, och det tackar vi för.

Nu ska man snart dra till Olsson, ska vara där halv fyra, sen därifrån beger vi oss till Halmstad. Hämta upp Isabel i helsingborg ska vi också göra. Vad ska jag göra i Halmstad? Jo jag och my friends ska kolla på Halmstad - MFF , och förhoppningvis så vinner malmö vilket gör att vi blir serieledare för en dag minst. Men eftersom jag sitter och hoppas så kommer det självklart gå emot mig, så ska inte säga för mycket. Bara HEJA MALMÖ FF.
Nej nu ska jag fixa det sista sen är det off till Olsson. Vi höres kanske imorgon igen, who knows.

. peace and love



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar