torsdag 12 augusti 2010

It's like a free ride that you've already paid.

Men hallå där i rutan. Trevligt att ni tittar in :)
Antar att ni vill veta lite om min dag, om inte.. vad gör ni här? x)

Skulle jobba idag ju, eller ja jag JOBBADE idag. Men Anette skulle hämta mig kvart i 7. 6:52 fick jag ett samtal från Olssons mamma, jag hade försovit mig. Vem händer det om inte mig??! Men hon sa att jag kunde ta på mig i lugn och ro så skulle hon köpa tvättmedel och sådant till Lindeborg sålänge. 7:07 ringde hon igen och då va jag klar, men 2 ballerinakex och ett glas oboy i magen.
Tog Lindeborg och sedan Almgården sen var jag klar för dagen och det ringdes inte om någon lägenhet heller :D Anettes mobil var ovanligt tyst t.o.m.
Kom hem sen sov jag typ 3h och cyklade sedan vidare till Ferrilicious och snackade och kollade tv med henne. Men blev akut hungrig vid halv 9 så cyklade hemåt igen. Men kul att träffas var det, det är det alltid <3
Jag är faktiskt rätt trött just nu så funderar på att sova, men ska nog vänta ett litet tag till. Sen hostmedicin eftersom hostan vägrar att ge med sig och sen sleepy time. Imorgon ska man till jobbcoachen kl 11 ju så ledigheten gjorde ju inte så jag fick någon direkt sovmorgon, menmen whatevah.

Ohh, det påminde mig om att det är ju fredag den 13de imorgon. Något ni är rädda för, eller ni just don't care? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar