torsdag 12 augusti 2010

It's raining men, hallelujah!

Neeej, men nära nog. Det regnar, och ta bort hallelujah. Det är verkligen inget hallelujah-moment när det regnar, snarare tvärtom.
Men jag har gjort mitt för idag, jobbat, vilat, varit med Ferri, checkat facebook, bloggat, läst bloggar så nu är jag redo för andra saker. Nämligen.... SOVA :D höjdpunkten på dagen, den som alla väntar på. mohahah.

Nej men lite seriöst nu, om det går?! Jag ska sova, om jag nu kan eftersom regnet smattrar mot fönstret och jag hatar ljud när jag ska sova. Men det gäller att göra som vanligt, dra kudden (ja, kudden! inte täcket. Jag sover inte på mina kuddar för er som icke vet) över huvudet och chillaxa!
Sen är det fredag, wiie. Helg, den har varit efterlängtad. Menmen vi hörs kanske imorgon, eller vad säger ni?

. godnatt (säger jag iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar