onsdag 18 augusti 2010

Am I dreaming?

Nuuuuuuuu gör jag ingenting. Borde egentligen göra något, funderade på att dra ut och gå en stund med Helena och Olsson. Men den tanken varade bara en sekund, sen försvann den snabbt ur huvudet. Kolla vädret, regnigt, blött och kallt. Inget ideal väder att vara ute i direkt. Jag avböjde Olsson invite äääven om hon skulle köpa mig en cheeseburgare, men mätt som jag var/är så var de lätt att säga nej (A).
Så de får klara sig utan mig, hur nu det ska gå? ;) höhöh.
Ska stänga ner datan nu, alla som skriver till mig på msn går mig på nerverna och vad gör det då för nytta om jag sitter kvar online? INGENTING, därför offline.
Tvn lockar mer, kanske en tidig sömn också.. Nja, vi får tänka på det. Men till er säger jag ...

. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar