söndag 8 augusti 2010

always remember that LIFE GOES ON.

Tjenare, sitter här inlåst på mitt rum med värsta hostattackerna. Inte kul alls, men bättre det än att behöva gå ut till de andra i resten av lägenheten. Orkar inte, vill just nu ingenting annat än att flytta hemifrån. Och mamma försöker göra allt för att få mig att le, synd att se henne försöka så mycket men hon är en del av att jag mår som jag mår.
Och nu måste dörren stå öppen för Sara bara MÅSTE tömma sin garderob nu. De väljer alltid de sämsta lägena, och just idag hade jag bestämt mig för att vara inlåst resten av dagen och vara så osocial mot familjen som det bara går. Men det verkar redan ha spruckit..

Igår träffade jag tjejerna <3 länge sedan nu. Men skojigt var det, mycket! Jag träffade först Sandra, Steffi och Josse på gustav där vi bestämde oss för att dra till La Empenada och äta. Sen tog vi bussen till pildammarna för att möta upp Ferri och Harri för att kolla lite på micheal jackson tribute, men där var fullpackat och jag och Sandra ville inte direkt in där ändå. Så vi drog vidare till bo01 och mötte upp Malin där. Käkade glass, italiensk glass, och sedan drog vi till espresso house och tog en varm choklad.
När tjejerna började tycka det var kallt och Harri ville äta kebab så stack vi vidare upp till stan igen där vi hamnade utanför bk på gustav och snackade lite, gick igenom de senaste tiderna m.m. Sen gick vi vidare upp mot centralen där Josse först tog bussen, sen Steffi. Sen cyklade Harriet och Ferial hem, sista gången man ser Harri nu på ett år :/ hon ska nämligen till Brasilien 11 månader för jobb sen ska hon resa runt där en månad. I will miss her. Jag och Sandra stannade 45min längre och snackade om allt möjligt sen bestämde vi oss också för att dra hemåt :)

lika underbart varje gång
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar