torsdag 5 augusti 2010

learn to forgive, but never to forget

Waaaaaazzup? Jag sitter här och känner mig allmänt slut i huvudet. Hahaha, vet ni vad jag precis kom på? Samma känsla som jag hade i 1:an på gymnasiet, på fredagarna när man slutade 4 efter 2h matte, har jag NU! Seriöst, vad är oddsen liksom x)
Samtidigt väntar jag på maten, blir pannkakor idag. Yummie. Sara ska bara upp och handla lite sylt, eftersom Emma tvunget måste ha sylt till och jag har visst ätit upp den förra. Bad luck I say.

Jobbat idag u know, 6 olika ställen från 7 - 15. Fattar det inte och så många trappor var det inte idag liksom. Menmen, that's how it is. Och imorgon skulle vi ju egentligen vara lediga, LEDIIIIGA! Märkte ni nu ordet "skulle"? Ja, så är det ju inte längre. Anette fick en villa på 150km2 i karlskrona!!!! Skoja med mig :(  så det blir att resa sitt feta arsle ur sängen kvart över 6 som vanligt. Och jag skulle hitta på något med ferri imorgon jue, men jah. Det beror på hur jobbig den villan är, 2h dit, 2h hem och sen ska jag städa också. Annars får jag väl fixa det till nästa vecka :/ jag som såg fram emot och träffa henne igen. Fast samtidigt ska vi ju träffas på lördag ändå ju :D

Men snaaaaart mat, längtar. Sen efter det blir det ut och träffa Anneli en stund, länge sen sen sist jue. Dags nu ;)   Så kommer förmodligen inte skriva mer förrän imorgon igen, så jag säger hejdå nu.

. pusshaij

1:an

Anneli and me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar