lördag 21 augusti 2010

190m upp i turning torso.

and I keep on getting higher.
What up duddelz? Jag själv sitter här och hatar livet, varför orkar jag inte snacka om. För komplicerat för mig själv.

Malmöfestivalen har kickat igång :D Va där igår med Sandra och Helena, vi mötte upp Olsson lite senare och även Sofia (en från Rhodos). Åt, snackade och mötte massor av folk. Senare joinade även Sarah, Chris och Dennis gänget och vi begav oss mot stora scenen för att lyssna på perikles. Sandra försvann innan bandet ens börjat, hon mådde inte bra så hon stack hem. Sen blev det massa musik och sedan hemgång :)
        Idag blev det rixfm med Emma och Sara, skulle egentligen va där med Helena också men så blev inte fallet. Mötte upp Sandra efteråt och gick och åt med henne där vi också mötte Chris och Dennis. Tack gode gud för dem, de hade nämligen bordsplatser ;) Så vi åt och sen gick vi runt tillsammans med dem resten av kvällen. Karuseller blev det också, Dennis har världens roligaste skratt men kul och att han hade kul iaf.

Men nu ska jag inte uppehålla er längre, ska stänga ner datan och förmodligen sova samt störa mig på vissa folk i denna världen...  waaah, men ha en trevlig natt vad som nu än händer.

. godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar