onsdag 18 augusti 2010

Sometimes when life kicks you in the ass, you gotta kick it right back.

Tjoho, wazzup'?
Jag har hunnit göra rätt mycket idag faktiskt. Jobbade från 8:30 - 10:15, tog bara almgården eftersom nuklarna till drivan blev försenade. Så det blir lindeborg, almgården och drivan imorgon. Men de får jag väl tåla eftersom jag jobbat så lite igår och idag haha. Och förmodligen får jag min efterlängtade cheeseburgare då.
När jag kom hem så spelade jag wii med Emma och Pappa en stund sen skulle vi köra ut en stund. Och jag följer typ aldrig med, men idag bestämde jag mig för att göra de. Blev först svågertorp, ikea bl.a, sen ica maxi. De släppte sedan av oss hemma så vi kunde packa upp och så.
Under hela tiden tjatade jag om cheeseburgare jag ville, JAG VILL, verkligen ha en. Men jag, de är ute och kör nu och en cheeseburgare tror jag inte att jag får tag i tyvärr. Pank just nu eftersom jag inte har fått min lön för veckan så att fixa en själv är inte ens en fråga.. Men hungrig är jag så det är bäst de kommer hem så vi kan äta snart! Gaaaaah.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar