tisdag 17 augusti 2010

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Jobbjobb, jobbade idag från 9 - 12. Rätt chilligt om jag får säga det själv :)
Det regnade som fan så pappa fick hämta mig, ja dels pga att det regnade men sen hade jag inga pengar till buss heller. Kan ni fatta, jag har inte ens 11 fucking kronor.. Jah, men får väl lönen någon gång denna veckan. Annars är jag totalt körd, malmöfestivalen nästa vecka + ska till Halmstad med Olsson och kolla Halmstad - MFF. Vi får se hur långt pengarna räcker, sen behöver jag förrnya min garderob och köpa nya skor. Usch, var ska de här sluta? :(  Har inte pengar till någonting längre..
Sen när jag kom hem blev det yatzi med Sara och sen sov jag från 13 - 18 någonting, men det var ingen skön sömn även om jag var hur trött som helst. Sen mat, denniskorv & pommes. Älskar den maten, haha gått och tjatat om det i flera dagar nu så det var på tiden.

Nu blir det tv, annars ingenting roligt. Kanske händer något, men tror knappast det. Har gett upp hoppet, tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar