söndag 15 augusti 2010

Från 1-0 till 2-0.

Vaknade tidigt idag, för att ha gått och lagt mig så sent. Bara pappa var uppe före mig, och det sjukaste var att jag inte ens var trött. Trodde faktiskt att jag skulle vara liiite åtminstonde.
Men iaf, idag så skulle matchen mellan Malmö och Gefle spelas om. HELT. Inte bara de 45min som var kvar utan hela jävla matchen. Och Agons mål räknades inte heller, jävla domslut.
Men stack dit med Helenis, Olsson och min lillasyster Sara. Och vip-biljetterna i fickan ;) men idag gällde det bara match, ingen mat. Daniel Larsson bjöd oss på matchens första mål, som jag faktiskt hoppats att Agon skulle få sätta. Men istället fick han sin revansch på 2-0 målet. Mycket bra prestation av Malmö, men gårdagens kändes bättre på något sätt haha.
Men tröttheten hann ifatt mig och halvsov hela bussresan hem, + jävla varm buss. Mat när man kom hem och sen har jag spelat Yatzi med mamma och Sara hela kvällen. Men nu datan, men ska nog gå och lägga mig snart. Begravning imorgon!

(Bilder från matchen igår och idag kommer in sen, när jag laddat över de till datan. Kanske inte idag, kanske inte imorgon men de kommer tro mig :) den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, om man nu kan kalla de bilderna något gott. Ni alla vet väl hur de ser ut på en match?)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar