måndag 19 november 2012

Lita aldrig på en kille som inte har byxorna helt uppdragna!

Efter min otroligt roliga natt i fredags så började faktiskt morgonen bättre. Gick ner om umgicks med pojkarna innan de åkte iväg till skolan. De var glatt överraskade då de satt på mig hela tiden, haha. Kanske för jag inte brukar vara vaken vid den tiden?
Efter det blev det kaffe och step up 2, man kan inte annat än älska Robert Hoffman, mmhm. Lite snack med mamma där mellan också. Men när kaffet var slut började jag må otroligt illa.. vet inte riktigt var det kom ifrån. Dock har ju både G och R inte mått så bra under veckan, så kanske de som spökade. Men hämtade pojkarna från skolan som vanligt och dagen flöt på, fick även snackat en liten stund med Linnea.

När G kom hem så tog jag lite medicin mot illamåendet och sen tog jag mig faktiskt en liten tupplur, på HELA 10min! Hjälpte faktiskt, så gick upp efter det och bad G kolla med min dator. Micen fungerade inte som den skulle.. han fixade det dock, tack och lov.
Hämtade upp Madde och sen började vi förfesta lite uppe i mitt rum innan vi begav oss mot stan. Blev party på Gansevoort hotel, sen efterfest på griffin (kommer inte riktigt ihåg namnet så låt oss säga att det heter så, haha), och ännu en efterfest på le souk. Men på den sista stannade vi inte på så länge. Allting är super när man slipper betala inträde och sedan får drinkarna gratis också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar