fredag 16 november 2012

På gott och på ont

Kaffet hjälpte mig nog både på gott och på ont, jag har inte somnat vilket är bra men min mage reagerade inte så jätte bra. Fick skit ont helt plötsligt, men är man inte van så är man inte. Så om det blir mer kaffe får jag se helt enkelt, gillar det ju inte så fruktansvärt mycket ändå haha.
Blev att jag drack kaffe, pratade med mamma på telefon och sedan blev det även lite step up 2 på datorn. Jag är lätt en streetdansare, jag kan movesen!
Sen en varm dusch, och nu sitter jag här framför datorn och gör absolut ingenting. Får väl ta tag i att föna håret och platta till det innan jag hämtar upp mina urgulliga pojkar från skolan. De var awesome imorse, sa till mig att jag aldrig fick lämna familjen och att de älskade mig. Sen kröp de upp i mitt knä och myste lite innan de åkte iväg till skolan. Kan man annat än älska dem? Think not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar