onsdag 21 november 2012

The end of an era

Vet inte om jag är glad eller ledsen, om jag ska skratta eller gråta.. Nu kommer Twilight-freaket i mig fram, var och såg den sista filmen idag. Var helt säker på att den skulle vara riktigt kass och inte alls leva upp till boken, och jag hade halvt rätt. Början av filmen sög, de hoppade över en massa och att Kristin Stewart är en dålig skådespelerska gjorde ju inte saken bättre.
Vad jag dock hade fel om var slutet, som jag kommenterat innan så trodde ju jag att de faktiskt skulle slåss mot varandra och att det var så allting skulle sluta. Men det slutade så mycket bättre än vad jag förväntat mig, så filmen var nog rätt bra ändå.

Kommer ihåg, jag började läsa dessa böckerna i gymnasiet då Dardana, Ferri och Harriet tjatade om dessa böckerna, om Edward och om Jacob. Läste klart alla böckerna på ca 1 månad, eller var det lite längre? Anyway, böckerna tog slut fort och så gjorde filmerna. Det är slut nu, spänningen över nästa film kommer inte komma tillbaka. Detta var den sista, Twilight är över.

OMG, I'm such a nerd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar