lördag 10 november 2012

Det behövde jag

Idag har jag gjort exakt vad jag sagt att jag skulle göra + lite till. Vaknade halv nio idag, en lördag? tänker ni och jag svarar: ja en lördag, haha. Jag och A åkte till Harmon för att införskaffa oss lite sminkprodukter som behövde fyllas på, blev att man spenderade $50. Så förhoppningsvis behöver jag inte köpa smink på ett bra tag, iaf foundation som jag har ett antal av nu.
Sedan blev det en tur på toys'r'us för att köpa present till en av pojkarnas kompis som har kalas idag. Hann även med en tur till veterinären för kattmat och sedan en runda till stop&shop för veckans matvaror.

När pojkarna och G sedan gett sig iväg med presenten och A packat in varorna i kylen så begav vi oss mot akvedukten där A brukar springa. Tror jag gick totalt 4km, inte helt säker så ska dubbelkolla med A. Jag sprang faktiskt lite också, rätt stolt över mig själv, det här behövde jag!
Nej, nu har jag inte tid att snacka med er mer. Måste springa ner och duscha, sen göra sig iordning. Inte lång tid tills tjejerna kommer hit, och jag borde vara klar tills dem kommer eftersom det är jag som hämtar dem från tåget.. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar