fredag 2 november 2012

Helg igen

Och så är det fredag igen, hur härligt är inte det? Veckan har flytit på i bra fart och snart är veckan slut igen. Tiden går fort, för fort ibland. Inte jobbat så jätte mycket denna veckan heller, i måndags och tisdags var ju värdföräldrarna hemma, i onsdags jobbade jag någon timme medans A var på gymmet men annars under dagen var hon ju hemma, igår jobbade jag dock heldag. Och idag är G hemma, E hjälper honom städa köket och R sitter vid datan på övervåningen. Va dock ute med dem innan, playdate i parken med Honorine och hennes värdbarn.

Precis varit på banken och löst in veckans lön, tagit ut de pengarna jag sparar varje vecka och sedan gick jag hem. När jag gick uppför backen hem så kunde jag inte låta bli att tänka på hur mycket jag gillar detta stället. Jag känner mig hemma!
Har också hunnit beställa ett par nya boots, så förhoppningsvis kommer de i slutet på nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar