tisdag 20 november 2012

Taggad inför nästa högtid

Va med på Rs klass thanksgivingfest idag, faktiskt riktigt skoj att få vara med och nu ser jag verkligen fram emot thanksgiving på torsdag. Kalkon, potatismos, sås, fyllning m.m, allt som de berättar om och allt de hade på bordet i skolan idag. Så på torsdag morgon beger vi oss (väldigt tidigt) mot hamptons för lite firande av just, thanksgiving.
Efter lunchen så hämtade vi upp E och sen blev det lekplatsen ett tag, va faktiskt rätt varmt så varför skynda sig hem då? Sen blev det de få läxorna som de hade.

Min tid efter jobb idag har jag spenderat uppe i lekrummet, men tvn har faktiskt inte varit igång. Kan ni gissa varför? Jepp, hämtade mina böcker idag så min lediga tid kommer spenderas åt läsning några dagar framöver haha. Har även tvättat, dags att få lite rena kläder i garderoben kanske. Ska snart göra mig iordning för sängen, ska bara hänga undan tvätten och läsa lite till ;)

Outfiten för idag


 Pajen närmast har A gjort, riktigt god.
 

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin klänning/topp du har på översta bilden! Vart är den köpt? :)

    SvaraRadera