måndag 5 november 2012

Clean&clear sucks!

VAD SKA JAG GÖRA MED MIN HUD? :(
Jag är fan 21år och har finnar som jag precis fått min mens, som jag precis blivit tonåring. Jag pallar det inte längre, de borde ju försvinna. Jag tvättar ansiktet dag och kväll + att jag knappt använder smink längre, inte gjort de så mycket förr heller för den delen. Med proactiv fick jag jätte bra hud, inga finnar, inga porrmaskar m.m. Men med clean&clear så försvinner de inte, min vänstra kind ser ut som jag vet inte vad..
Har starka funderingar på att gå tillbaka till proactiv men det är alldeles för dyrt för min lön för tillfället. Madde har fixat så jag kunde få mary kay lite billigare men det är också för dyrt för tillfället, kollat på dermalogica vilket är totalt överdrivet pris.. sen har vi clinique men det är samma pris som proactiv så ni förstår att det också är för dyrt?

Men ska försöka komma ut i veckan och köpa neutrogena grape fruit och se om de kan hjälpa lite, annars ger jag nog upp. Då får min hud se ut som den själv vill.. tyvärr.

MYCKET bättre hud än vad jag har nu.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar