tisdag 6 november 2012

Ny storm

Och så var skolan igång igen. Tänkte precis skriva att det var skönt med sovmorgon, men kanske inte det smartaste med tanke på att jag hade sovmorgon ett antal dagar förra veckan xD
Ny storm ska dock visst komma redan på onsdag, nordöstra kallas den (fast på engelska dock). Det är ingen orkan men det kommer komma en del starka vindar som kan förstöra lite. Hur lite eller hur mycket får vi dock se på onsdag.

I lördags fick jag ett paket i brevlådan, en parfym för endast $9 (63:-) från sex and the city serien. Aldrig luktat på den, visste ju knappt att den fanns, men med det priset så var jag tvungen att chansa. Och vill ni veta? Den luktar faktiskt gott, glatt överraskad.
Och idag fick jag del två av det paketet, 10 nagelborstar. Så jag kan göra dekorationer på naglarna m.m, lite kreativt kanske? Och imorgon kommer det komma fler paket, yey.
Ska snart ner och slänga in den sista tvätten i torktummlaren, sen blir det en fortsatt kväll framför tvn.

 100ml, inte fel för endast $9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar