måndag 12 november 2012

Ännu en helg har passerat

Igår var amazing! Förfestade lite i mitt rum sen tog vi taxi till sunwayn för att sedan ta oss in till stan. Subway resan var otroligt rolig även den haha, ni anar inte. Vi kom fram till Empire hotel för lite festande och lite mer drickande.. (A). Efter några timmar där så hittade vi en annan promoter som vi stack på efterfest med, på le souk.
Efter lite mer festande där så drog alla åt olika håll, men jag höll ihopa med Madde. Vi tog subwayn hem och sedan taxi den sista biten, igen. Kom tillslut hem klockan 8 imorse, trött och ett antal kronor fattigare..

Lät Madde få min säng, så jag tog golvet men jag sov gott ändå. Vaknade runt två, sen har vi bara suttit framför tvn i lekrummet och tagit det lugnt. Lite film och lite "frukost" är aldrig fel.
Körde hem henne för en liten stund sedan, och nu har jag precis ätit middag. Blir mer tv nu, sen ska jag gå och lägga mig och läsa lite innan jag somnar för natten. Pojkarna är lediga från skolan imorgon så Johanna ska upp tidigt.

Det var såhär allting såg ut i våra ögon ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar