söndag 4 november 2012

En timme bakåt

Lusten för att blogga är inte riktigt med mig just nu, dels för att det inte händer så jätte mycket om dagarna och dels för att jag inte alls får någon respons av er som läser. Men det är ju heller ingenting jag begär, ska jag blogga ska det vara för min egen skull och inte för någonting annat.
Men vill bara att ni ska veta varför inläggen är så få och så tråkiga.

Idag är det söndag, söndag eftermiddag om man ska vara specifik. Inatt ställde vi om klockorna, en timme bakåt. Kanske borde gå runt och ställa om de klockorna som inte gjorde det automatiskt?
Sen hade jag tänkt att jag skulle städa rummet, duscha och kolla film på datorn. Började på Magic Mike igår, men hann somna innan den var slut. Sen ska jag se om det finns något annat man kan göra, vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar