onsdag 7 november 2012

Hallucination

Tror jag hallucinerar, tror fan att jag såg snöflingor utanför köksfönstret när jag skulle göra frukost. JAG ÄR INTE REDO FÖR SNÖ :(  Rädd för att dubbelkolla också, tänk om det stämmer, tänk om det snöar?  Första snön för året, usch vad jag blev ledsen.

Men fick reda på igår att det skulle bli kaaallt idag, därför A lånar mig en av hennes jackor. Så nu är det väl dags att göra sig iordning för vintern, lite deprimerande sådär. Men får väl stå ut, förhoppningsvis går vintern snabbt så värmen kan komma tillbaka.
Men ska försöka sluta klaga nu, haha, dags att börja tänka positivt. Snart är det jul, vilket jag kommer fira här självklart. Längtar!
Snart ska jag klä på mig, ska köra iväg lite tidigare och se om jag kan få tag i lite bensin. Sen blir det att hämta upp pojkarna. Önska mig lycka till men bensinen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar