lördag 10 november 2012

Mormor på besök

Klockan är tolv och Johanna ska snart gå och lägga sig, men tänkte bara titta in här lite snabbt. Madde har varit på besök idag, hon kom hit vid sju tiden och joinade oss till middagen. Efter det så drog vi vidare till cross county eftersom jag ville hitta någonting att ha på mig imorgon, men som vanligt var det hopplöst. Hittar hur mycket fint och sött som helst, men sen testar jag det. Antingen är jag för tjock eller så har jag alldeles för stora bröst för att det ens ska se snyggt ut.. livet är tufft ibland.
Men kom iaf hem med en liten svart topp som jag kommer matcha med ett par svarta shorts och svarta genomskinliga strumbyxor, och en mönstrad klänning som jag kommer ha svarta genomskinliga strumbyxor till. Vet dock inte vad av det jag kommer ha imorgon, så ni får veta så fort som jag har besämt mig.

Sen kom vi tillbaka hit för lite snack och skratt, men hon har begett sig hemåt nu. Men hon kommer tillbaka imorgon, med Rebecka i släptåg och även Ines tar sig hit.
Så kanske dags att sova nu då? Mycket som ska hända imorgon, ska även ut med A på en springtur (jag kommer förmodligen powerwalka då jag inte klarar av att springa) och vi ska också till central avenue en runda. Lite mer shopping sitter väl aldrig fel? Blir nog mest smink dock.. haha.

(till er som inte förstår titeln så kallar vi Madde för mormor ;) haha)

Klänningen som köptes hem idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar