onsdag 7 november 2012

Nya skor = glad Johanna

Idag fick jag mina två paket, eller ja fick t.o.m tre styckna. Ett par stövlar, ett par klackskor och min överraskning som jag beställde i söndags. Men klackskorna ska tillbaka, min fot är för bred för att det skulle se snyggt ut med dem på sen dessutom är de för stora i längden.. Men resten behålls, fan vad nöjd jag blev med mina inköp.
Imorgon ska det visst bli kaaallt, så A lånar ut en av sina jackor tills jag skaffat mig en vinterjacka själv haha. Hon har även innan lånat ut en av sina hoodies som jag typ alltid har på mig, men den är ju så varm och skön. Tvivlar på att hon kommer få tillbaka den faktiskt (A)

Mina nya stövlar, nice right?
 Suuuurprise :D  nya idrottsskor, nu har jag inga ursäkter för att INTE träna. I helgen kör jag igång!
 $40, 350:-   inte så farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar