tisdag 13 november 2012

Fifty shades of Grey

Jag blir galen här, hatar när jag fastnar för en bok och streckläser den på en dag. Sen när man kommer till slutet så vill man inte att den ska sluta, men det är ju slutet man vill veta.. Jobbigt läge om jag får lov att säga det. Har inte varit såhär fast i en bok sedan twiligt, och det var ju några år sedan jag läste den liksom. Men här sitter jag, men tre kapitel, ca 100 sidor kvar av min bok som kommer läsas ut ikväll/natt. Jag är ledsen :/
Jobbade heldag idag då skolan hade "studiedag". R skulle även ta de lugnt då han var sjuk igår, så medans pojkarna kollat på tv eller liknande så har jag tagit varje chans jag fått till att läsa några sidor ut min bok. Fifty shades of Grey, read it and you won't be sorry!

Så ska försöka att ta mig till biblioteket i veckan och beställa in de två andra böckerna i serien, besatt? Javisst, you'll be too!



2 kommentarer:

  1. Helluuuu :) jag skulle ha kommenterat för några dagar sen men då gick det inte. Hoppas att detta kommer fram. Har hört att den boken är sjukt bra, har den här hemma. Ska börja läsa den när jag är klar med min nuvarande bok, så du får inte avslöja något ;) hoppas du mår bra! vi hörs puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. OMG, DU MÅSTE LÄSA DEN :D fan va kul, du måste säga sen vad du tyckte. Iiiih! Älskar boken och jag lovar att inte avslöja något hihi.
      jag mår bra, hoppas du gör detsamma! :D puss gumman <3

      Radera