fredag 2 november 2012

Alltid något

Alltid något, alltid. Westchester delen (den delen av New York som jag bor i) börjar få slut på bensin.. haha. Så nu slutar allting gå, fed ex bilar ställer in, ingenting lämnar New York och min värdpappa kommer förmodligen inte till jobbet. Han jobbar ju i New Jersey, så utan bensin så blir det lite svårt att köra.
Va någonting annat som gått snett nu också, men kommer inte på det, typiskt.

Iaf, har ju beställt lite saker som ska komma med posten snart. Får jag hoppas iaf, med bensinstationer utan bensin så kommer ju inte sakerna fram heller. Men de kommer väl förr eller senare. Även hittat ett par skor som jag vill ha, så ska försöka ta mig ner till banken imorgon och sätta in mina pengar. Så kanske beställs mer imorgon? :D shopaholic hej!
Måste dock sluta beställa så mycket till mig själv nu, snart jul ju. Julklappar måste inhandlas, om jag bara visste vad jag ska köpa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar