fredag 16 november 2012

Vänner är bra del av livet

Älskar mina vänner, man mår så bra runt dem. Tyvärr missade jag helt att jag skulle skypa med Helenis idag, så fick inte bli extra glad :/ Men träffade Ines nu på kvällen, vet inte senast vi träffades.. innan orkanen tror jag?!
Vi satt utanför starbucks och frös lite, total fastnat för chai latte så hade ju självklart en sådan i handen. Värmde lite gott i magen. Läste även lite ut min bok för henne så hon skulle fastna för den med, tror jag lyckades då hon ska låna dem från biblioteket hon med, hihi.

Imorgon kommer Madde på besök efter hon jobbat lite, sen ska vi ut på nya äventyr. Vad för äventyr? Den som gissar rätt får en krona, sms, facebook eller ett svar här på bloggen fungerar haha ;)

 Älskade katt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar