torsdag 8 november 2012

Northeastern

Igår, ja igår gick jag med skinjacka i solen och trivdes med livet. Idag hade jag på mig tjock hoodie och jacka med frös ändå.. I SNÖN. Snön som jag sa inte skulle komma, snön som jag inte vill ha. Kan det bli mer deprimerande?
Men bortsett från att snön faktiskt har lagt sig på marken och bilen och allt annat som den kan lägga sig på, så var jag faktiskt ute med pojkarna idag. Under 45min sprang vi runt, runt och återigen runt huset och kasta snöbollar på varandra. Lite får man leva såhär en snöig onsdag, haha.

Detta är ju också stormen jag nämnt, northeastern. Kalla vindar uppeifrån.. vi är fan nere i 0grader, vad hände med de 40graderna vi hade i somras som jag gladeligen klagade över? Jag saknar dem!

Såhär såg det ut imorse, när det snöade LITE..




 Kan man någonting annat än att bli ledsen när det snöar såhär? :/

 Bob var iaf varm och skön däruppe på elementet.. somliga har tur.

2 kommentarer:

  1. haha men gud sicka söta ungar du har Johanna!

    SvaraRadera