torsdag 15 november 2012

Som jag sa, lite för kallt

Gott var det, men som jag sa innan: lite för kallt för frozen yoghurt. Men efter 1½h är jag hemma igen, uppe i lekrummet framför tvn där jag tillbringar den mesta delen av min tid. Har jag något liv? I think not..

Ska spendera lite tid till här framför tvn innan jag beger mig in mot sängen. Gjorde någonting igår jag inte gjort på länge, jag somnade vid tolv tiden. Går och lägger mig tidigare eftersom jag läser (måste sluta tjata om detta nu, haha). Har lite funderingar på att köpa en kindle nu för nästa lön, så jag kan läsa lite när jag åker till Hamptons nästa vecka. Men samtidigt, böckerna kommer förhoppningsvis in innan dess. Så då har jag dem med mig istället, en kindle får nog vänta tills 2013.

Min värdfamilj alltså.. haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar