torsdag 8 november 2012

Vill ni ha vykort?

Vaknade imorse, 6:30, av att jag svettades.. Det var skit varmt i mitt rum och kan ni då tänka er vad det var under mitt duntäcke och fleecefilt? Hur det kunde bli så varmt kan jag fortfarande inte förstå, för jag sänker alltid värmen när jag går och lägger mig. Fick iaf bli att gå upp och sänka värmen ytterligare, sen när jag vaknade 10:30 igen så var det kaaallt.
Förstår vad G menar när han säger att jag inte kan vara från Sverige, haha.

Ska snart fixa så att jag kan skicka tillbaka skorna som var för små, sen ska jag skriva ett vykort till farmor som jag lovat skicka iväg för ett x antal månader sedan.. Lite dåligt samvete över det, då jag skrev det i augusti men ingenting har hänt efter det. Till er andra som förväntar sig ett vykort, ni får tyvärr vänta tills jag varit inne i city igen då jag ska köpa nya. Sen lovar jag att skicka iväg dem så fort som möjligt. LOVAR!

1 kommentar:

  1. Jag vill ja, nej jag BEGÄR ett vykort :D / Linnea

    SvaraRadera