söndag 4 november 2012

Inga foton

Lördagkväll, har jag nämnt att tiden går snabbt?!
Varit halloween i Yonkers idag, massa trick or treat, en massa barn, en massa skrik, en massa mat och en massa godis. En härlig dag, men va inte riktigt halloween eftersom det inte var på dagen det skulle. Orkanen förstörde en hel del av den känslan om man säger så.. tyvärr. Och jag har heller inte tagit några bilder under dagen. Varför? Jag vet inte, inte alls känt för att ta foton. Halloween och Johanna bryr sig inte xD så jävla typiskt. Så vi får väl hoppas att jag är kvar tills nästa års halloween så att jag kan vara lite mer aktiv då.

Tror inte att det kommer upp så många bilder från november månad på facebook, 3 dagar har gått och har inte tagit en enda bild. Jag borde, men har inte riktigt lusten till det :/
Även snackat med familjen idag, gjorde till quiz med systrarna och mamma. Mamma skulle få 3 barn (vilket hon också fick), jag ska få 3, Emma ska få 6barn och Sara ska få 2. Visste ni också att du ska kunna se antalet på fingrarna?
Om ni kollar på fingrarna (sidan med handflatan) och i den mittersta "böjningen" på fingert (ni ska ha tre "böjningar", där fingert börjar, en i mitten och en precis innan fingertippen). Så många streck ni har i den mittersta så många barn kommer ni få. Nå, hur många streck visar ert finger?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar