onsdag 14 november 2012

Read it again?

Är det möjligt att vara kär i en människa som inte finns? Jag är det iaf, även om det inte går så är jag det ändå ;)  Kan inte riktigt sluta tänka på boken jag läste igår, det går bara inte.
Idag innan jag hämtade pojkarna från skolan drog jag till biblioteket och beställde de två andra böckerna, så får jag som jag vill så borde de komma i veckan (håll tummarna). Efter jag nu beställt böckerna hämtade jag upp pojkarna och åkte hem med dem, va blött ute så ingen lekplats idag. Blev lite läxor med pojkarna och sedan åkte de iväg mot stan och sin mamma. 2hs jobb är ju inte farligt, eller vad säger ni?

Såhär sitter man, efter en varm dusch, ett glas vin, med nymålade naglar och kollar på mina vanliga program. Ska kolla lite till, sen ska jag FÖRSÖKA gå och lägga mig lite tidigare än vanligt. Hade tänkt börja läsa om boken, borde vara klar med den tills de andra två kommer hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar